Αναζητήστε με λέξεις-κλειδιά το blog



Τρίτη, 27 Δεκεμβρίου 2011

Πως να καίτε λίπος 24 ώρες το 24ωρο!







Πολύ καλό ακούγεται για να είναι αληθινό!



Κι όμως υπάρχει τρόπος που σε γενικές γραμμές μπορεί να μας βοηθιήσει στο να πλησιάσουμε αυτόν τον στόχο.


Είναι θέμα στρατηγικά εκτελεσμένης άσκησης και βέβαια κατάλληλης διατροφής.


1. Άσκηση για ισχυρή μετάκαυση και αυξημένο μεταβολισμό


Οι μορφές άσκησης που δίνουν τη μεγαλύτερη μετάκαυση είναι:


1.1. Η μεταβολική προπόνηση με βάρη:


Βάρη: ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να κάνετε βάρη!


H μεταβολική προπόνηση με βάρη γίνεται με σύνθετες ασκήσεις που έρχονται η μια πίσω από την άλλη με πολύ μικρά διαλείμματα ανάμεσα στα σετ.


1.2. Η πολύ υψηλής έντασης διαλειμματική άσκηση και κυρίως τα σπριντ.

Μια μορφή άσκησης που βρήκα ιδιαίτερα αποτελεσματική περιγράφεται εδώ:


Το πρόγραμμα σπριντ που ακολουθώ για να διατηρούμαι σε πλήρη φόρμα!

Aυτές οι μορφές άσκησης εκτινάσσουν το μεταβολισμό στα ύψη και για πολλές ώρες σύμφωνα με μια πολύ μεγάλη σειρά μελετών.


2. Διατροφή τέτοια που να δημιουργεί το ιδανικό ορμονικό περιβάλλον για  αυξημένες καύσεις

2.1 Συχνότερα και μικρότερα γεύματα.

2.2 Κατανάλωση πολλών ανεπεξέργαστων τροφών

2.3 Κατανάλωση περισσότερων θερμογόνων τροφών

2.4. Περιοδική θερμιδική υπεραναπλήρωση για σταθερά υψηλά επίπεδα λεπτίνης (θα σας συνιστούσα να διαβάσετε το σχετικό άρθρο)

2.5  Κατανάλωση του μεγαλύτερου όγκου των υδατανθράκων στα πρωινά και βέβαια στα μεταπροπονητικά γεύματα

2.6 Αποφυγή πολυθερμιδικών γευμάτων που συνδυάζουν μεγάλες ποσότητες από απλά σάκχαρα και λίπη.

Είναι εφικτό να καθόμαστε μπροστά στην τηλεόραση ή να διαβάζουμε και να καίμε λίπος;

Eίναι απόλυτα εφικτό αν γνωρίζουμε τα μυστικά της άσκησης και της διατροφής.


  http://totalfitness-christos.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...