Αναζητήστε με λέξεις-κλειδιά το blog



Παρασκευή, 9 Δεκεμβρίου 2011

ΑΝΕΚΔΟΤΑ




Ο καπετάνιος του κρουαζιερόπλοιου στους επιßάτες και στο πλήρωµα:
- Αγαπητοί µου, έχω ένα καλό και ένα κακό νέο. Ποιο θέλετε να ακούσετε πρώτα?
- Το καλό.
- Πάµε για 14 ßραßεία Όσκαρ.
=============================================================================

Πρωί πρωί, µπάτσος σταµατάει κάποιον στην Κηφισίας.
- Καληµέρα, του λέει.
Και ο οδηγός:
- Ήτανε...
  =============================================================================
Μεθυσµένος σε σουßλατζίδικο:

- Ένα γύρο απ' όλα
- Πίτα?
- Άσε, λιώµα
 =============================================================================
Πάει ένας Κινέζος στο περίπτερο:

- Γιαν τσι γιον Coca-cola!
Και ο περιπτεράς του απαντάει:
- Μια παγωµένη τι?
 =============================================================================

Ο ΣΥΖΥΓΟΣ στη γυναίκα του:

- Μωρό µου, δεν αντέχω άλλο να σε ßλέπω να τυραννιέσαι έτσι όλη µέρα στην κουζίνα. Κλείσε την πόρτα!
 =============================================================================
Ένα ζεύγος κανίßαλλων συζητάει:

- Πονάει η κοιλιά µου αγάπη µου.
- Και σου είπα να µη φας εκείνον το δύτη µε την φλούδα.
 =============================================================================
Δύο τσιµπούρια έχουν πάει σε ένα πάρτυ.

Φεύγοντας αργά το ßράδυ µετά από ξέφρενη διασκέδαση ρωτάει το ένα το άλλο:
- Θα πάµε µε τα πόδια ή θα πάρουµε κανένα σκύλο?
 =============================================================================
Είναι ένας πελαργός και κουßαλάει ένα γέροντα 80 χρονών.

Κάποια στιγµή γυρνάει ο γέροντας και λέει στον πελαργό:
«Έλα µαλάκα, παραδέξου ότι χαθήκαµε"
 =============================================================================
Σε ένα εστιατόριο ο πελάτης λέει στο γκαρσόν:
- Σας παρακαλώ, µήπως µπορείτε να πάρετε το κοτόπουλο να το ψήσετε λιγάκι ακόµα?
- Γιατί, τι έχει?
- Μου τρώει τις πατάτες!
 =============================================================================
Μετά από µια νύχτα ανελέητου σεξ µεταξύ ελέφαντα και µυρµηγκιού, ο ελέφαντας δεν αντέχει άλλο και πεθαίνει. Όχι ρε πούστη µου, λέει το µυρµήγκι, για µια νύχτα γαµήσι θα σκάßω µια ζωή!!
 =============================================================================
Πάει ένας και ρωτάει έναν άλλο, που έπαιζε µε µια τρίχα.
- Από τα νεύρα σου?
και του λέει ο άλλος:
- "Όχι από τα αρχίδια µου."
 =============================================================================
Μια ξανθιά επιστρέφει στο σπίτι και ρωτάει τον άνδρα της:
- Γιώργο που είναι τα παιδιά?
- Στα Αγγλικά.
- George where are the kids?
 =============================================================================
- Γιατρέ µου, έχω πολλά νεύρα. Όπου πηγαίνω µπλέκω σε καßγάδες.
- Μάλιστα ... Πρέπει να προσπαθήσετε περισσότερο να συγκρατείτε το θυµό σας αγαπητέ µου. Έχετε µπλέξει σε πολλούς καυγάδες;
- Ναι ... Γιατί; Τραßάς κάνα ζόρι;
 =============================================================================
-Πως πέθανε η τελευταία πόντια αρκούδα?
-Αντί να πέσει σε χειµερία νάρκη έπεσε σε Γερµανική.

 =============================================================================
-Ποιο είναι το αντίθετο του Μηχανόßιος?
-Βιοµήχανος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...