Αναζητήστε με λέξεις-κλειδιά το blog



Παρασκευή, 16 Δεκεμβρίου 2011

Διώξε τους πόνους με το παρακάτω επαναστατικό πρόγραμμα.

Το κλειδί στις παρακάτω ασκήσεις είναι το δυνατό μυαλό. «H πρόκληση που θα αντιμετωπίσεις στο παρακάτω πρόγραμμα είναι να ξεπεράσεις την αίσθηση του πόνου» λέει ο Juan Carlos Santana, διευθυντής του Institute of Human Performance στη Φλόριντα. Η ικανότητά σου να εκτελείς περισσότερες ασκήσεις σε λιγότερο χρόνο θα βελτιωθεί με το πέρασμα των εβδομάδων, με αποτέλεσμα να καις περισσότερο λίπος και να δείχνουν ακόμα μεγαλύτεροι οι μύες σου. Μέχρι την τελευταία εβδομάδα θα έχεις αποκτήσει νέα νοοτροπία στον τρόπο με τον οποίο δουλεύεις και μεγαλύτερη πνευματική σκληρότητα σε κάθε άσκησή σου.





Δυναμικά καθίσματα

Στάσου με τα πέλματά στο άνοιγμα των ώμων και τα χέρια πίσω από το κεφάλι. Λύγισε τους γοφούς και τα γόνατα μέχρι οι μηροί να έρθουν παράλληλα με το πάτωμα κι επίστρεψε γρήγορα στην αρχική θέση. Συμπλήρωσε 24 επαναλήψεις σε 24 δευτερόλεπτα.








Προβολές με εναλλαγές
  
Στάσου με τα πέλματά στο άνοιγμα των ώμων και τα χέρια πίσω από το κεφάλι. Κάνε ένα βήμα προς τα εμπρός με το δεξί πόδι και χαμήλωσε το σώμα μέχρι ο μηρός  να έρθει παράλληλα με το πάτωμα. Επανάλαβε με το αριστερό πόδι. Συμπλήρωσε 24 επαναλήψεις.







Αλματα με εναλλαγές

Ξεκίνα από θέση προβολών με τα γόνατα λυγισμένα. Πήδα πάνω κι άλλαξε τη θέση των ποδιών στον αέρα. Αυτή είναι μία επανάληψη. Από τη θέση προβολής, επανάλαβε την εναλλαγή μειώνοντας το χρόνο για να φτάσεις στο έδαφος. Συμπλήρωσε 24 επαναλήψεις.







Αλματα από κάθισμα
Στάσου με τα πέλματα στο άνοιγμα των ώμων και τα χέρια πίσω από το κεφάλι. Χαμήλωσε το σώμα μέχρι οι μηροί να έρθουν παράλληλα με το πάτωμα. Πίεσε με δύναμη μέχρι τα πόδια να ξεκολλήσουν από το πάτωμα. Συμπλήρωσε 12 επαναλήψεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...