Αναζητήστε με λέξεις-κλειδιά το blog



Παρασκευή, 2 Δεκεμβρίου 2011

Στον γυναικολόγο...

Πάνε μια ξανθιά, μια μελαχρινή και μια κοκκινομάλλα στον γυναικολόγο.
Λέει η κοκκινομάλλα:
- Γιατρέ, εγώ τι παιδί θα κάνω;
- Που ήσασταν όταν το κάνατε, σε ποια πλευρά; ρωτάει ο γιατρός.
- Εγώ ήμουν κάτω και ο άντρας μου πάνω!
- Τότε θα κάνετε κοριτσάκι!!!
Λέει η μελαχρινή:
- Εγώ τι θα κάνω αφού ήμουν εγώ πάνω;
- Εσείς θα κάνετε αγοράκι!!!!
Λέει η ξανθιά:
- Και εγώ γιατρέ, τι θα κάνω δηλαδή;;; Κουταβάκια;!!!;!!!!;;;;;!!!!!!

H λεπτομέρειες που κά νουν την διαφορά....

Ποια είναι η διαφορά μεταξύ φτυσίματος, κατάποσης και γαργάρας;
-Αγάπη, αληθινή αγάπη, επίδειξη τεχνικής....

Από Σκωτία

Ο Σκοτσέζος πατέρας φτιάχνει μαζί με τον γιό του το αυτοκίνητο. Ο πατέρας του, ζητάει από τον γιό του να του δίνει πράγματα: - Γιέ μου, πήγαινε ρώτα σε παρακαλώ το γείτονα αν μπορεί να μας δώσει το σφυρί του. πηγαίνει ο γιος του, ρωτάει τον γείτονα, μετά έρχεται και λέει στον πατέρα του: - Αρνήθηκε να μου το δώσει πατέρα. - Α, τον τσιγκούνη! Πήγαινε να φέρεις το δικό μας σε παρακαλώ από την αποθήκη!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...