Αναζητήστε με λέξεις-κλειδιά το blog



Παρασκευή, 30 Δεκεμβρίου 2011

FITNESS: ΤΟ ΣΠΟΥΔΑΙΟΤΕΡΟ ΓΕΥΜΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ (1)



ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΑΦΙΕΡΩΣΗ ΣΤΟΝ κ. ΖΟΛΩΤΑ


ΜΕΡΟΣ 1Ο


Το σπουδαιότερο γεύμα για έναν αθλούμενο είναι αυτό που ακολουθεί ένα εντατικό πρόγραμμα άσκησης.

Το γεύμα αυτό είναι απόλυτα κρίσιμο για όσους θέλουν να κτίσουν μυική μάζα.

Εάν δεν γυμνάζεστε εντατικά, δεν χρειάζεται να ασχοληθείτε ιδιαίτερα με το θέμα.

Εάν όμως χύνετε μαύρο ιδρώτα και δίνετε και την τελευταία ικμάδα της δύναμής σας, τότε το άρθρο αυτό σας αφορά άμεσα.

Κι αυτό όχι μόνο για να μεγιστοποιήσετε τις ωφέλειες από το πρόγραμμά σας, αλλά κυρίως για να μην τις σαμποτάρετε.

Η εντατική άσκηση είναι πολύ στρεσσογόνα για το σώμα και εξαιρετικά απαιτητική από άποψη ενέργειας.

Δεδομένου ότι κατά την έντονη άσκηση το γλυκογόνο είναι η πρωτεύουσα ενεργειακή πηγή, στο τέλος μιας έντονης και μακράς προσπάθειας οι αποθήκες του γλυκογόνου – δηλ. το συκώτι και οι μυς – είναι σχεδόν άδειες.

Χαμηλά επίπεδα σακχάρου στο αίμα οδηγούν σε δραστική μείωση της ινσουλίνης, ορμόνης με αδιαμφισβήτητα αναβολικά αποτελέσματα.

Η μείωση αυτή ευνοεί την έκκριση της κορτιζόλης, βασικής καταβολικής ορμόνης, θανάσιμου εχθρού της μυικής μάζας από την οποία – μέσα από μια σειρά αντιδράσεων - προσπαθεί να παράξει γλυκόζη.


Συνοψίζω: Μετά από ένα εντατικό πρόγραμμα άσκησης συμβαίνουν στον οργανισμό μας τα εξής:


- εξάντληση των αποθεμάτων του γλυκογόνου

- μειωμένα επίπεδα αναβολικής ινσουλίνης

- αυξημένα επίπεδα καταβολικής κορτιζόλης

- τραυματισμένοι μυικοί ιστοί που διψούν για πρωτεΐνη για να αναδομηθούν και να αναπτυχθούν.


Είναι λοιπόν προφανές ότι πρέπει να καλύψουμε γρήγορα το έλλειμμα αυτό σε σάκχαρα και πρωτεΐνες κάτι που μπορεί να γίνει με την πρόσληψη της κατάλληλης τροφής.


Τέλος 1ου μέρους

Δεν υπάρχουν σχόλια:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...