Αναζητήστε με λέξεις-κλειδιά το blog



Παρασκευή, 30 Δεκεμβρίου 2011

FITNESS/ΑΣΚΗΣΗ: Η ΜΕΓΙΣΤΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΥ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ ΓΕΥΜΑΤΟΣ


2ο ΜΕΡΟΣ


Διαβάστε εδώ το 1ο μέρος: FITNESS: ΤΟ ΣΠΟΥΔΑΙΟΤΕΡΟ ΓΕΥΜΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ.


Πρώτη λοιπόν προτεραιότητα είναι να καταστείλουμε την παραγωγή της καταβολικής κορτιζόλης.

Αυτό έχει σαν προϋπόθεση την έκκριση περισσότερης ινσουλίνης που με τη σειρά της εξαρτάται από το ύψος του σακχάρου στο αίμα.

Πρέπει να δράσουμε γρήγορα και να τροφοδοτήσουμε το σώμα μας με υδατάνθρακες υψηλού γλυκαιμικού δείκτη. Αυτή είναι η καλύτερη ώρα για απλά σάκχαρα και το σώμα μας τα ζητά απεγνωσμένα. Αντίθετα, αυτή δεν είναι η κατάλληλη ώρα για σύνθετους υδατάνθρακες που είναι αργής ανταπόκρισης.

Εάν για ψυχολογικούς λόγους (όπως εγώ) δε θέλετε οποιοδήποτε είδος συμπληρώματος, μπορείτε να φάτε 1-2 μπανάνες. Διαφορετικά θα προτιμήσετε ένα μίγμα δεξτρόζης / μαλτοδεξτρίνης.


Σχετικά με την πρωτεΐνη: Η καλύτερη επιλογή είναι αυτή που πρόερχεται από ορρό γάλακτος (η γνωστή whey protein).

Εάν πάλι είσθε αντίθετοι με τα συμπληρώματα κάθε λογής, προτιμήστε άπαχο στήθος γαλοπούλας ή κοτόπουλου.


Σημείωση: Εάν ανήκετε στους σοβαρά ασχολούμενους bodybuilders που κάνουν εξαντλητικά, μακράς διαρκείας προγράμματα, οι μπανάνες και η γαλοπούλα δεν είναι για σας!


Εάν, όμως, είσθε ένας fit, συνειδητοποιημένος γυμναζόμενος με προγράμματα κάτω των 60’, θα πρότεινα να αποφεύγετε κάθε είδος συμπληρωμάτων (σκόνες, υγρά κλπ.) Κι εδώ συμπεριλαμβάνω υδατάνθρακες, πρωτεΐνες ορρού γάλακτος, γλουταμίνη, κρεατίνη κλπ.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...