Αναζητήστε με λέξεις-κλειδιά το blog



Δευτέρα, 16 Ιανουαρίου 2012

Η Γυμναστικη που Κερδιζει Γύμνασε το σώμα σου με 3 συνδυαστικές ασκήσεις και τόνωσε τις σημαντικές μυϊκές ομάδες.


Τόνωσε όλες τις σημαντικές μυϊκές ομάδες με την παρακάτω μέθοδο, που αποτελείται από 3 συνδυαστικές ασκήσεις. Εκτελώντας το πρόγραμμα σε κυκλική μορφή, θα αποκτήσεις όγκο και θα αυξήσεις το μεταβολισμό σου. Ολοκλήρωσε όσο πιο πολλούς κύκλους μπορείς μέσα σε 15 λεπτά με 1 λεπτό ξεκούραση ανάμεσα.


Καθίσματα με πιέσεις ώμων
Στάσου όρθιος με τα πόδια ανοιχτά στο άνοιγμα των ώμων. Στα χέρια κράτα αλτήρες και τέντωσέ τα πάνω από το κεφάλι. Με μία κίνηση, λύγισε τα γόνατα για να χαμηλώσεις το σώμα, μέχρι οι μηροί να έρθουν παράλληλα με το πάτωμα. Ταυτόχρονα, λύγισε τους αγκώνες μέχρι οι αλτήρες να έρθουν στο ύψος του κεφαλιού. Επανάφερε το σώμα στην αρχική θέση. Κάνε 10 επαναλήψεις.

Κωπηλατική με ένα χέρι
Ξάπλωσε ανάσκελα σε έναν επικλινή πάγκο γυμναστικής με το ένα χέρι να κρατάει αλτήρα και να κρέμεται τεντωμένο κάτω. Σήκωσε το χέρι, μέχρι ο αγκώνας να προσπεράσει την πλάτη, κι επανάφερέ το. Κάνε 10 επαναλήψεις κι άλλαξε χέρι.

Ανύψωση κορμού με τεντωμένο χέρι
Ξάπλωσε ανάσκελα με το ένα χέρι τεντωμένο πάνω από το στήθος να κρατάει έναν αλτήρα. Προσπάθησε να σηκωθείς όρθιος -με το χέρι να παραμένει ψηλά- και μετά ξάπλωσε πάλι ανάσκελα. Αφού ολοκληρώσεις 10 επαναλήψεις, άλλαξε χέρι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...