Αναζητήστε με λέξεις-κλειδιά το blog



Παρασκευή, 6 Ιανουαρίου 2012

ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΓΡΑΜΜΩΣΗ: ΤΑ ΑΠΟΛΥΤΑ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΑ ΟΧΙ








Πριν μιλήσουμε για  πρωτεΐνη και υδατάνθρακες θα δούμε τα απόλυτα διατροφικά όχι,τις τροφές αυτές δηλαδή με τις οποίες η γράμμωση μας κουνάει το μαντήλι του αποχαιρετισμού!

Θα δούμε βέβαια λίγο αργότερα και την απόλυτη διατροφή για γράμμωση.

Έχετε υπόψη τα εξής:



- ξεχνάμε το αλκοόλ. Η νευροτοξίνη αυτή είναι κενές και πολλές θερμίδες,σμπαραλιάζει το μεταβολισμό και επί πλέον αυξάνει την όρεξη.

-  αποφεύγουμε τις πλούσιες σε λίπη τροφές λόγω της αντικειμενικά υψηλής θερμιδικής τους αξίας. Ιδιαίτερα αποφεύγουμε τα απόλυτα κακά τρανς λιπαρά και τα κορεσμένα. Με τα λίπη πρέπει να είμαστε επιλεκτικοί όπως φαίνεται και στο link.

- ομοίως κρατιόμαστε μακριά από ζάχαρη και άσπρο αλεύρι.

- αποφεύγουμε όπως ο διάβολος το λιβάνι τους συνδυασμούς ζάχαρης και λιπών που δημιουργούν το ιδανικό περιβάλλον για αποθήκευση λίπους: ταυτόχρονα ανεβασμένη ινσουλίνη και επίπδο λιπιδίων.


Οι απόλυτα κακές τροφές για γράμμωση


- τηγανητές πατάτες και ιδιαίτερα σε συνδυασμό με κεφαλοτύρι ή οποιοδήποτε topping. Επίσης από όλες τις τηγανητές τροφές και ιδιαίτερα αυτές των ταχυφαγείων.

- αεριούχα αναψυκτικά: πορτοκαλάδες,τύπου κόλα,τύπου γκαζόζα κλπ.
 Όλα αυτά περιέχουν απίθανες ποσότητες ζάχαρης.
Μείνετε επίσης για λόγους υγείας μακριά από τα κακέκτυπά τους με συνθετικά γλυκαντικά και μηδέν θερμίδες.
 Τέλος και από τα παλλαπλώς βλαπτικά ενεργειακά ποτά.

- παγωτά κάθε είδους και ιδιαίτερα  τα συσκευασμένα.

- δημητριακά πρωινού εκτός από νιφάδες βρώμης χωρίς ζάχαρη.

- ο "θανατηφόρος" συνδυασμός των ταχυφαγείων: μπιφτέκι,πατάτες και αναψυκτικό ή milk shake.

- γλυκά ζαχαροπλαστείου και ιδιαίτερα οι πάστες.

- ντόνατς: δεν επιτρέπεται ούτε φωτογραφία τους να βλέπετε!

- πατατάκια,γαριδάκια και όλα τα συναφή σνακ της συμφοράς που είναι οι παρηγορητικές τροφές των μεγάλων.

- οι σοκολάτες με λιγότερο από 70% περιεκτικότητα σε κακάο και ιδιαίτερα οι λευκές. Κάθε τύπου σοκολατοειδή.

- μπισκότα,cookies,κέικ,κουλούρια ,κουλουράκια,μπουγάτσες,πίτες και πιτάκια,σφολιατίνια κλπ.

- φρουτοποτά και smoothies του εμπορίου.

- άσπρο ψωμί,άσπρο ρύζι,άσπρα μακαρόνια: απόλυτη διατροφική κενότητα.

- σαλάμια,λουκάνικα, hot dogs και λοιπά αλλαντικά και κρεατοσκευάσματα.

- σάλτσες,μαγιονέζες και λοιπά αρτύματα, έτοιμα dressings και toppings.


Όχι σε αυτού του είδους τη διατροφή εφ' όσον επιδιώκετε γράμμωση!

http://totalfitness-christos.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...