Αναζητήστε με λέξεις-κλειδιά το blog



Τρίτη, 31 Ιανουαρίου 2012

ΣΠΡΙΝΤ ΣΤΗΝ ΑΝΗΦΟΡΑ:ΜΕΤΑΒΟΛΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΥΞΗΤΙΚΗ ΟΡΜΟΝΗ ΣΤΑ ΥΨΗ!





Θα δούμε σήμερα αναλυτικά ένα πρόγραμμα από αυτά που μπορούν να σας οδηγήσουν στο επόμενο επίπεδο.
Το περιγράφω με λεπτομέρειες όπως ακριβώς το εκτελώ εγώ κάθε 3-4 μέρες.

Ξεκινώ τρέχοντας από το σπίτι μου-μένω κοντά στο Σέιχ Σου-και ανηφορίζω προς το δάσος.Πρόκειται για μια πολύ καλή προθέρμανση που διαρκεί περίπου 13'- μέχρι να φθάσω στο ιδανικό σημείο για τα σπριντ.
Στην προθέρμανση ανεβάζω περίπου 145-150 σφυγμούς και καίω περίπου 11 θερμίδες /λεπτό.

Το σημείο που γίνονται τα σπριντ είναι μια ευθεία ανωφέρεια με κλίση γύρω στο 8-10%.
Τρέχω το πρώτο-από τα συνολικά οκτώ 60αρια-σε περ. 13" και μετά κατεβαίνω περπατώντας αργά στην αφετηρία για το 2ο.

Οι σφυγμοί ανεβαίνουν στούς 160 περ. και μέχρι να κατέβω σε 1 λεπτό πέφτουν στους 125 περ.

Το δεύτερο 60αρι είναι πιο δυνατό και τα δίνω όλα στα δύο τελευταία όπου ο χρόνος είναι γύρω στα 10".
Σε κάθε 60άρι οι παλμοί ανεβαίνουν ,για να ξεπεράσουν τους 170 στο peak.









Mια άριστη τακτική είναι να δίνετε τα πάντα στο τελευταίο σπριντ και να το επιμηκύνετε στα 100-120μ έτσι ώστε να πιάσετε το max των σφυγμών σας.
Αυτό θα σας δώσει ισχυρή μετάκαυση(afterburn).Eγώ π.χ. πιάνω 175-178 σφυγμούς.

Μετά αρχίζει μια 10λεπτη κάθοδος/αποθέρμανση όπου χωρίς καμία ιδιαίτερη προσπάθεια καίω 14 θερμ./λεπτό.
'Οταν φθάνω στο σπίτι κάνω λίγο stretching και είμαι έτοιμος .Νοιώθω υπέροχα και ο μεταβολισμός μου έχει πάρει φωτιά.Τρώω το μεταπροπονητικό μου γεύμα σε 30'-60' ανάλογα με τη φάση στην οποία βρίσκομαι.

Τα σπρίντ σύμφωνα με τους ειδικούς είναι ο καλύτερος φυσικός τρόπος για να ανέβει η πολύτιμη αυξητική ορμόνη.

Μερικές συμβουλές

-μην παραμελείτε την προθέρμανση γιατί η δοκιμασία είναι πολύ σκληρή
-αν είστε αρχάριος παίξτε σε πιο ρηχά νερά
-γενικά ο κίνδυνος τραυματισμού είναι μεγάλος
-κρατάτε το διάλειμμα μεταξύ 90"-120".Μειώνετέ το όσο βελτιώνεστε αλλά ποτέ κάτω από τα 60"
-σπριντ σημαίνει ότι τα δίνετε όλα.Η όλη διάρκεια δεν ξεπερνά τα 100-110" αλλά είναι επίπονη και εξαιρετικά αποτελεσματική.

Τα σπριντ και η κυκλική προπόνηση με βάρη είναι οι πιο κατάλληλες μορφές άσκησης για να μεταμορφώσετε το κορμί σας!Επιπλέον ίσως είναι η καλύτερη άσκηση για τους κοιλιακούς.




http://totalfitness-christos.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...