Αναζητήστε με λέξεις-κλειδιά το blog



Πέμπτη, 5 Ιανουαρίου 2012

Αερόβια: πως να κάψτε περισσότερες θερμίδες





Όλες οι ασκήσεις καίνε θερμίδες αλλά το ζητούμενο είναι να παίρνουμε το μέγιστο από τις προπονήσεις μας.

Θα δούμε εδώ μερικούς τρόπους για να καίμε περισσότερες θερμίδες με την αερόβια άσκηση και κυρίως με το τρέξιμο.

Το κύριο ερώτημα είναι : ένταση ή διάρκεια;

Kαι η απάντηση στο ερώτημα αυτό:

H χρυσή τομή!

Αν κάνετε για παράδειγμα σπριντ, έχετε πολλές πιθανότητες να τραυματισθείτε και χρειάζεστε και πολύ χρόνο για να αποκατασταθείτε. Θα κάψετε βέβαια πολλές θερμίδες ανά μονάδα χρόνου και κυρίως θα έχετε μια ισχυρότατη μετάκαυση (afterburn).

πάλι είστε ο τύπος του διαδρόμου που ενώ γυμνάζεται βλέπει παράλληλα "βέρα στο δεξί" μπορείτε να γυμνάζεστε για πολλή ώρα αλλά τα αποτελέσματα αθροιζόμενα θα είναι πενιχρά. Και βέβαια ούτε λόγος για μετάκαυση ή αυξητική ορμόνη ή τέλος για σοβαρές νευρομυϊκές προσαρμογές.

Ο σωστός τρόπος είναι ανάμεσα στα δύο.

Βέβαια ο τρόπος αυτός εξαρτάται στενά και :

α) από την υποδομή σας

β) από τους στόχους σας

Για παράδειγμα αν είστε αγύμναστος ή υπέρβαρος ξεχνάτε την ένταση και βασίζεστε στη διάρκεια.

Αν είστε fit ή αν ζείτε με πυρετώδεις ρυθμούς μάλλον συμφέρει να εστιάσετε στην ένταση.

Προσοχή στους μύθους!

1) Πρώτα- πρώτα στο γελοίο μύθο της ζώνης καύσης λίπους:

Η ΑΠΟΜΥΘΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΖΩΝΗΣ ΚΑΥΣΗΣ ΛΙΠΟΥΣ

2) Στο μύθο που πρεσβεύει ότι αρχίζουμε να καίμε λίπος 20' μετά την έναρξη της αερόβιας.Αυτό απλά δεν ισχύει.

Επίσης μην ποντάρετε σε τρικ και μεθοδολογίες που ισορροπούν επί ξυρού ακμής.

Για παράδειγμα μη βασίζεστε στο να χάσετε πολλά κιλά τρέχοντας το πρωί με άδειο στομάχι. Αυτή η μέθοδος έχει τα δυνατά της σημεία αλλά εγκυμονεί και κινδύνους.

Αυτές είναι μέθοδοι για πολύ προχωρημένους που ψάχνουν το κάτι διαφορετικό.

Εσείς θα πάτε πιο παραδοσιακά!

http://totalfitness-christos.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...