Αναζητήστε με λέξεις-κλειδιά το blog



Τρίτη, 21 Φεβρουαρίου 2012

ΣΤΑ Π@Π@ΡΙΑ ΜΟΥ Η ΜΕΡΚΕΛ ΚΑΙ Ο ΣΑΡΚΟΖΙ... ΕΓΩ ΗΡΘΑ ΝΑ ΣΕ ΔΩ ΣΤΗΝ ΙΤΑΛΙΑ... (ΒΙΝΤΕΟ)!!

ΕΝΑ ΑΝΕΠΑΝΑΛΗΠΤΟ ΣΥΝΘΗΜΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΑΟΚΤΖΗΔΕΣ ΠΟΥ ΒΡΕΘΗΚΑΝ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΣΤΟ ΟΥΝΤΙΝΕ ΤΗΣ ΙΤΑΛΙΑΣ. 6000 ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΝ ΜΕΣΩ ΚΡΙΣΗΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΟΚ ΝΑ ΦΕΥΓΕΙ ΜΕ ΘΕΤΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ, ΣΤΟΝ ΑΠΟΗΧΟ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΕΙ ΑΥΤΗ Η ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΤΩΝ ΦΙΛΩΝ ΤΟΥ ΔΙΚΕΦΑΛΟΥ ΤΟΥ ΒΟΡΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΣΤΟ ΟΥΝΤΙΝΕ ΒΡΕΘΗΚΕ ΜΑΖΙ ΚΙ Ο ΤΡΕΛΟΣ ΠΑΟΚΤΖΗΣ, ΕΠΙΤΙΜΟΣ ΑΡΧΗΓΟΣ ΓΕΣ ΦΡΑΓΚΟΣ ΦΡΑΓΚΟΥΛΗΣ.


ΠΑΟΚαρα μου για σενα εχω τρελαθει
δεν με νοιαζει ουτε η χρεωκοπεια
στα π@π@ρια μου η μερκελ και ο σαρκοζι
εγω ηρθα να σε δω στην ιταλια....
Και οταν πτωχεουσουμε σε λιγα χρονια...
και οταν πληρωνουμε ξανα με τις δραχμες
θα ταξιδευουμε μεσα στα χιονια
οσο υπαρχεις θα υπαρχουν εκδρομες! 
 
 
http://elnewsgr.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...