Αναζητήστε με λέξεις-κλειδιά το blog



Πέμπτη, 15 Μαρτίου 2012

Τροφές – σύμμαχοι στο κάψιμο του λίπους!

diet 2

Είναι βέβαιο ότι μια ισορροπημένη διατροφή σε συνδυασμό με τακτική άσκηση, μπορούν να σας χαρίσουν το σώμα που ονειρεύεστε.
Μπορεί λοιπόν να μην υπάρχουν ιδιαίτερα «μυστικά», υπάρχουν όμως κάποιες τροφές που θα σας βοηθήσουν να κάψετε το λίπος.
Γιαούρτι
Το γιαούρτι – το οποίο και υπάρχει στις περισσότερες δίαιτες – αποτελεί μία τροφή πλούσια σε πρωτεΐνη. Οι διατροφολόγοι επισημαίνουν ότι η πρωτεΐνη διασπάται βραδύτερα στο στομάχι, με αποτέλεσμα το γιαούρτι να δημιουργεί το αίσθημα της πληρότητα για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Επίσης το σώμα μας «καίει» περισσότερες θερμίδες στην προσπάθεια της πέψης των πρωτεϊνών, συγκριτικά με τους υδατάνθρακες.
Κανέλα
Πολλοί είναι οι διατροφολόγοι που επισημαίνουν ότι η κανέλλα βοηθά σε μία δίαιτα. Σύμφωνα με μελέτες μάλιστα η κανέλα έχει σταθεροποιητική αντίδραση στα επίπεδα του σακχάρου του αίματος. Αυτό σημαίνει λοιπόν ότι η κανέλλα βοηθά στον έλεγχο της όρεξης.
Πιπεριές καυτερές
Οι καυτερές πιπεριές περιέχουν καψαϊσίνη. Η ουσία αυτή χαλιναγωγεί την όρεξη και επιταχύνει τον μεταβολισμό ελαφρώς, αλλά μόνο μεσοπρόθεσμα. Όπως έχει επίσης αποδειχθεί όσοι τρώνε πικάντικα φαγητά, τείνουν να καταναλώνουν μικρότερες μερίδες.
Πράσινο τσάι
Πράσινο τσάι = Κατεχίνες, το «μαγικό» δηλαδή φυτικό συστατικό που επηρεάζει το μεταβολισμό. Είναι πολλές οι μελέτες που έχουν δείξει ότι το πράσινο τσάι βοηθά την απώλεια λίπους, ειδικότερα του κοιλιακού. Για να επωφεληθείτε θα πρέπει να πίνετε τσάι πολλές φορές κατά τη διάρκεια της ημέρας.
Γκρέιπφρουτ
Το γκρέιπφρουτ διαθέτει μεγάλες ποσότητες υδατοδιαλυτών φυτικών ινών, κάτι που συνεπάγεται περισσότερο χρόνο διάσπασής του στο στομάχι. Έτσι λοιπόν το γκρέιπφρουτ προκαλεί αίσθημα πληρότητας και οι ειδικοί συνιστούν να τρώμε μισό γκρέπφρουτ ή ένα ποτήρι χυμό την ημέρα πριν από κάθε γεύμα, ώστε να αισθανόμαστε περισσότερο «χορτάτοι».
Φρούτα (γενικά)
Όλα τα φρούτα είναι πλούσια σε φυτικές ίνες και νερό, άρα προκαλούν ευκολότερα το αίσθημα του κορεσμού. Καταναλώστε τα με το φλούδι που περιέχει πολλές φυτικές ίνες, για να αισθάνεστε χορτάτοι περισσότερη ώρα. Οι διατροφολόγοι συνιστούν να προτιμάμε να τρώμε τα φρούτα, παρά να πίνουμε τους χυμούς τους. Όχι μόνο για να παίρνουμε περισσότερες φυτικές ίνες, αλλά και γιατί η διαδικασία της μάσησης διαρκεί περισσότερο και απαιτεί προσπάθεια η οποία με τη σειρά της συντελεί σε καύση θερμίδων.
Ωμά λαχανικά
Τα ωμά λαχανικά μπορούν να γίνουν το καλύτερο σνακ. Ικανοποιούν εύκολα την επιθυμία για φαγητό, είναι πλούσια σε νερό και σας δημιουργούν κορεσμό, με λίγες θερμίδες.
Καφές
Ο καφές μπορεί να επιταχύνει τον μεταβολισμό και να συντελέσει στην απώλεια βάρους. Φυσικά, όταν βρισκόμαστε σε διατροφή δεν τον συνοδεύουμε με σαντιγί, ούτε με πολύ ζάχαρη κλπ.
Σίκαλη – προϊόντα ολικής άλεσης
Η σίκαλη και τα προϊόντα ολικής άλεσης είναι πλούσια σε φυτικές ίνες και χαμηλά σε λιπαρά, με αποτέλεσμα να σας βοηθούν να χάσετε λίπος και ειδικά κοιλιακό.
Έξυπνο tip!
Ξεκινήστε τα γεύματά σας με σαλάτες!
Ένα μυστικό για να αισθάνεστε περισσότερο χορτάτοι και να περιορίσετε έτσι τις θερμίδες που λαμβάνετε, είναι να ξεκινάτε τα γεύματά σας με μία σαλάτα. Προτιμήστε ποικιλία λαχανικών και αποφύγετε τα ντρέσινγκς με πολλές θερμίδες. Αντ' αυτών βάλτε στη σαλάτα σας ελαιόλαδο, λεμόνι ή ξύδι.

http://www.iatros4u.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...