Αναζητήστε με λέξεις-κλειδιά το blog



Πέμπτη, 19 Απριλίου 2012

ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΜΕ ΤΟ ΣΩΜΑΤΙΚΟ ΜΑΣ ΒΑΡΟΣ:ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΚΟΡΜΟΥ








Γ. ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΜΕΣΟΥ ΚΟΡΜΟΥ


 



Οι ασκήσεις του μέσου κορμού γυμνάζουν ταυτόχρονα τους κοιλιακούς και τους κάτω ραχιαίους και μπορούν να είναι στατικές ή δυναμικές.Γενικά δεν τυχαίνουν της πρέπουσας προσοχής παρά τη μεγάλη τους σπουδαιότητα.

Ένας καλογυμνασμένος κορμός:

-μειώνει τους κινδύνους τραυματισμού γενικά αλλά κυρίως της μέσης
-προσφέρει καλύτερη και ασφαλέστερη απόδοση στους περιφερειακούς μύες
-βελτιώνει τον έλεγχο ,το αίσθημα ισορροπίας και το συντονισμό του σώματος

Ασκήσεις του μέσου κορμού υπάρχουν σε μεγάλη ποικιλία π.χ. ροκανίσματα κοιλιακών,ασκήσεις με μπάλες,η κλασσική "σανίδα",διάφορες περιστροφές και κάμψεις κλπ.

Προσωπικά προτιμώ ασκήσεις όπως:

-επιτόπια αναρρίχηση

-προβολές spiderman

-βάδισμα στα τέσσερα(καταπληκτικό) και

-ορισμένες δικής μου έμπνευσης

Επιμύθιο

Mπορούμε χωρίς όργανα και γυμναστήρια να κάνουμε πλήρη προγράμματα που γυμνάζουν με επάρκεια ολόκληρο το σώμα.
Αυτά τα προγράμματο μπορούν να γίνουν σχεδόν παντού:στο ύπαιθρο ,στο σπίτι μας,στο ξενοδοχείο κλπ.




http://totalfitness-christos.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...