Αναζητήστε με λέξεις-κλειδιά το blog



Δευτέρα, 9 Απριλίου 2012

Ριξε στο Ψαχνο


Δεν υπάρχει, ίσως, πιο εκτονωτική και πλήρης άσκηση από το σάκο του μποξ. Οχι μόνο χτίζεις δύναμη και εκρηκτική κίνηση, αλλά δυναμώνεις και τους καρδιακούς μυς.
 

Οπως όμως όλα τα πράγματα, έτσι κι εδώ χρειάζεται να μάθεις κάποιες βασικές αρχές για να «εξαντλείσαι» σωστά. Οι περισσότεροι δεν έχουν υπομονή και πειθαρχία. Εσύ όμως έχεις.

 
 
 
1. Στάσου 70-80 εκ. μακριά από το σάκο, με τα πόδια στο ίδιο άνοιγμα με τους ώμους.Το αριστερό πόδι πρέπει να είναι κοντά στο σάκο (θέση:12η ώρα), ενώ το δεξί να είναι πίσω και πλάγια (θέση:5η ώρα).
 

2. Ξεκίνα με ευθύ δεξί κροσέ (το χέρι τελείως κλειστό και σφιχτό, με την παλάμη να κοιτάει προς τα κάτω) και συνέχισε εναλλάσσοντας τα είδη των χτυπημάτων σου: πλάγια, uppercut… για κάθε είδος χτυπήματος ρίχνε 5 φορές.
 

3. Κάνε 4 γύρους των 3 λεπτών, με 1 λεπτό ξεκούρασης ανάμεσα σε κάθε γύρο. Να προσπαθείς να επικεντρώνεις το βλέμμα σου σε συγκεκριμένα σημεία και να είσαι όσο πιο ακριβής μπορείς στις γροθιές σου.
 

4. Αρχικός σου στόχος είναι οι 70-80 γροθιές σε κάθε γύρο. Φρόντισε όμως να διατηρείς τη «φόρμα της γροθιάς σου» μέχρι την τελευταία. Η σωστή εκτέλεση της άσκησης είναι πιο σημαντική από τη δύναμη.



http://www.menshealth.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...