Αναζητήστε με λέξεις-κλειδιά το blog



Σάββατο, 28 Απριλίου 2012

κοινοί πόνοι και αντιμετώπιση φλεγμονής



Άρση βαρών αποτελεί μία από τις πιο ευεργετικές πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να βελτιώσετε την υγεία και τη μακροζωία του σώματός σας. Εκτός από την αύξηση της μυϊκής μάζας και δύναμης κτίριο, μια τακτική ρουτίνα άρση βαρών μπορεί να ενισχύσει το ανοσοποιητικό σύστημα του σώματος, ανεβάζουν τη διάθεση, τη βελτίωση της ευελιξίας και θα οδηγήσει σε καλύτερη γενική υγεία. Κάποια στιγμή όμως, όλοι έχουν την τάση να το παρακάνετε όταν σηκώνετε βάρη, με αποτέλεσμα τον κοινό πόνο και τη φλεγμονή που δεν μπορεί να είναι επώδυνη, αλλά ακόμη και εξουθενωτική.


 
Κοινή πόνο και τη φλεγμονή πιο συχνά εμφανίζονται στους ώμους και τα γόνατα, αλλά μπορεί να παρουσιαστούν σε αγκώνες, τους βραχίονες, τους καρπούς , τους αστραγάλους ή ακόμα και τα ισχία. Το επίπεδο του πόνου μπορεί να κυμαίνεται από έναν ήπιο ερεθισμό στο έντονο πόνο που εμποδίζει ή να αποτρέπει τη μετακίνηση. Ο κοινός πόνος και φλεγμονή μπορεί να προκληθεί από έναν τραυματισμό ή χρόνιες παθήσεις όπως η αρθρίτιδα, θυλακίτιδα ή τενοντίτιδα. Κατ 'αρχάς, ας ρίξουμε μια ματιά σε χρόνιες καταστάσεις που μπορεί να προκαλέσει πόνο στις αρθρώσεις και τη φλεγμονή σε αρσιβαρίστες.
Αρθρίτιδα: Η οστεοαρθρίτιδα και η ρευματοειδής αρθρίτιδα είναι οι δύο πιο κοινές μορφές αυτού του ενοχλητική πάθηση. Για bodybuilders, η οστεοαρθρίτιδα είναι η πιο κοινή και των δύο. Αυτός είναι γενικά προκαλείται από φθορά των αρθρώσεων και χαρακτηρίζεται από πόνο και δυσκαμψία στις αρθρώσεις. Αυτό συμβαίνει όταν χόνδρου των αρθρώσεων γίνεται τραχιά, προκαλούν τριβές και στη συνέχεια τον πόνο. Η ρευματοειδής αρθρίτιδα είναι μια μακροχρόνια ασθένεια που είναι πολύ λιγότερο κοινή σε bodybuilders.
• Θυλακίτιδα: Αυτή η κατάσταση εμφανίζεται όταν η Προύσα (fluid-filled σάκοι) μεταξύ τους τένοντες και το δέρμα ή τους τένοντες και τα οστά γίνονται φλεγμονή. Θυλακίτιδα μπορεί να γίνει οξεία ή χρόνια. Το Bursa βοηθήσει στη μετακίνηση από τη μείωση των τριβών μεταξύ των κινούμενων μερών. Θυλακίτιδα είναι συνήθως προκαλείται από κατάχρηση ή τραύμα, αλλά μπορεί επίσης να είναι το αποτέλεσμα μιας λοίμωξης.
Τις περισσότερες φορές προκαλεί προβλήματα στους ώμους, τα γόνατα, τα ισχία ή τους αγκώνες, αλλά και άλλους τομείς, όπως το πόδι είναι πολύ ευαίσθητα. Χαρακτηρίζεται από πόνο στις αρθρώσεις και ευαισθησία όταν πατάτε γύρω από την άρθρωση, δυσκαμψία και γενικευμένο άλγος κατά τη μετακίνηση των προσβεβλημένων αρθρώσεων και οίδημα, ερυθρότητα ή θερμότητα γύρω από την πληγείσα από κοινού.
• Τενοντίτιδα: Όταν γίνει φλεγμονή των τενόντων και επώδυνη κίνηση γίνεται ως εκ τούτου, η τενοντίτιδα μπορεί να συμβεί. Μερικές φορές οι τένοντες φλεγμονή για διάφορους λόγους, και η δράση του το τράβηγμα του μυός γίνεται ενοχλητικό. Ενώ υπάρχουν εκατοντάδες των τενόντων σε όλο το σώμα μας, υπάρχουν μόνο μια χούφτα που τείνουν να πάρουν τενοντίτιδα-αυτοί είναι αυτοί που έχουν ένα χώρο κακή παροχή αίματος, καθιστώντας τα ευπαθή σε βλάβες και η κακή αντίδραση επούλωσης.
Αυτή η περιοχή του τένοντα, που είναι επιρρεπής σε τραυματισμούς αναφέρεται ως "ζώνη καμπή," λόγω της χαμηλής προσφοράς αίματος που αναστέλλει την παροχή οξυγόνου και θρεπτικών ουσιών. Κατά συνέπεια, οι περιοχές αυτές, όταν τραυματίστηκε, γίνονται εύκολα φλεγμονή και να πάρει πολύ χρόνο για να επουλωθούν. Τενοντίτιδα τείνει να είναι ένας τραυματισμός υπέρχρησης.
Εκτός από τις προϋποθέσεις που αναφέρονται παραπάνω, πόνο στις αρθρώσεις και φλεγμονή μπορεί επίσης να προκληθεί από έναν τραυματισμό. Για αρσιβαρίστες, η rotator μανσέτα στην περιοχή του ώμου είναι από τις πιο επιρρεπείς στους τραυματισμούς αρθρώσεις του σώματος. Η στροφικού πετάλου είναι στην πραγματικότητα μια συλλογή τεσσάρων μυών και των τενόντων-όλα τους που τυλίγουν γύρω από τον ώμο, παρέχοντας υποστήριξη και σταθερότητα. Ο κοινός πόνος και φλεγμονή στην περιοχή του στροφικού πετάλου μπορεί να είναι τόσο επώδυνη και εξουθενωτική οφείλεται στο γεγονός ότι η ώμο παίζει τόσο σημαντικό ρόλο στην άρση βαρών.
Τραυματισμοί του στροφικού πετάλου μπορεί να προκύψει ως αποτέλεσμα της προσπάθειας να άρει πάρα πολύ βάρος ή με κακή τεχνική. Επαναλαμβανόμενες κινήσεις του χεριού μπορεί να αυξήσει την πιθανότητα του στροφικού πετάλου τραυματισμού. Κοινή κινήσεις που οδηγούν σε στροφικού πετάλου τραυματισμούς περιλαμβάνουν βουτιές, τον Τύπο ώμο, πλάγια αυξήσεις και τον Τύπο πάγκο. Προσθέτοντας μερικές στροφικού πετάλου ασκήσεις σε εβδομαδιαία ρουτίνα σας θα πρέπει να βοηθήσει.
Ανεξάρτητα από την αιτία και αν είναι το αποτέλεσμα ενός απομονωμένου τραυματισμό ή μια χρόνια κατάσταση, την ανάκαμψη από τον κοινό πόνο και τη φλεγμονή που απαιτεί γενικά και το χρόνο ανάπαυσης. Παγοκύστες και η ιβουπροφαίνη μπορεί να βοηθήσει να μειώσει τον πόνο και πρήξιμο, αλλά δεν θα επιταχύνει τη διαδικασία επούλωσης. Όσο δύσκολο κι αν είναι, η καλύτερη θεραπεία για τον κοινό πόνο και φλεγμονή είναι ανάπαυση, διότι αλλιώς, θα διατρέχουν τον κίνδυνο να επιδεινώνει τον τραυματισμό και να κάνει τα πράγματα χειρότερα.
Τώρα, αν είστε σαν κι εμένα, όταν ο γιατρός λέει, "Μην πια προπόνηση και να ξεκουραστεί για μερικούς μήνες μέχρι να αισθάνεται καλύτερα", σκέφτεσαι τον εαυτό σου ..... δικαίωμα Ya! Δεν είμαι ο τύπος κάποια τακτική που λειτουργεί μία φορά σε μια στιγμή, αυτό είναι ένα σημαντικό μέρος της ζωής μου και δεν μπορώ να μείνω με την πλάγια γραμμή μακριά ότι και να χάσει όλες μου πρόοδο.
Εκτός από την ξεκούραση και την αποφυγή δραστηριοτήτων που προκαλούν τον πόνο, εδώ είναι μερικά άλλα πράγματα που μπορείτε να δοκιμάσετε τα οποία έχουν εργαστεί για μένα στο παρελθόν.
1. Δοκιμάστε την κρέμα που ονομάζεται, " Τρίψτε την ελάφρυνση ": Διαθέτει 8 ομοιοπαθητικά συστατικά, συμπεριλαμβανομένων Belladonna, μενθόλη, ingatia, MSM, Rhus tox, phosporous, Naja, και mutus Λάχεσις. Είναι φυσικό και δεν καλύπτει μόνο τον πόνο, αλλά βοηθά να θεραπεύσει. Δεν μυρίζει και δεν καίγονται ή να παγώσει το δέρμα σας. Δεν υπάρχουν παρενέργειες και μπορείτε να διαβάσετε όλα τα σχετικά με τα συστατικά εδώ . Αυτός είναι ο τρόπος καλύτερα από τις κρέμες σπορ θα βρείτε στο CVS και χτυπήματα Tiger Balm έξω από το νερό αν έχετε χρησιμοποιήσει ποτέ αυτό.
2. Εάν έχετε τα χρήματα μπορείτε να πάρετε ένα μασάζ, να πάρει χειροπρακτική προσαρμογές και να πάει επίσκεψη σε φυσιοθεραπευτή για να εκτελέσει τις ασκήσεις αποκατάστασης. Αυτά τα πράγματα λειτουργούν, αλλά το μειονέκτημα είναι ότι είναι ακριβό και θα καταναλώνουν πολύ χρόνο σας.
Αν ψάχνετε για ένα σπιτικό τρόπο, «να φροντίσει τον εαυτό του", χωρίς να ξοδεύουν το ένα τόνο των χρημάτων θα πρέπει να ελέγξετε το φίλο μου Jedd του Τζόνσον, « Φιξ αγκώνα τον πόνο σας "eBooks. Jedd είναι ένα επαγγελματικό ανταγωνιστή της δύναμης της λαβής. Σκύβει νύχια, και σχίζει τράπουλες και ότι το είδος του πράγματος. Το σημείο είναι, είχε μερίδιο του αγκώνα και του πόνου αντιβράχιο οφείλεται σε διάφορους λόγους και έχει βάλει μαζί ένα πακέτο γεμάτο χρήσιμες εκτάσεις, ασκήσεις και τεχνικές μασάζ που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να απαλλαγούμε από τον πόνο και όχι μόνο την κάλυψη των συμπτώματα, αλλά να θεραπεύσει το θεμελιώδες ζήτημα.
Καθ 'όλη τη χειροκίνητη κάθε άσκηση έρχεται με εικόνες και καθοδήγηση για τον όγκο και τη συχνότητα της κατάρτισης. Είναι μια τελειωμένη λύση για εσάς.
 
Αν είστε υγιείς τώρα, αυτό είναι υπέροχο. Το καλύτερο πράγμα που μπορείτε να κάνετε για αυτά τα ζητήματα είναι να προσπαθήσουμε να τους εμποδίσουν στην πρώτη θέση. Στερέωση πακετο Πόνος Jedd του αγκώνα περιλαμβάνει ένα ebook όλα σχετικά με τα μέτρα πρόληψης που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το ζεστό ups που να πάρετε το αίμα που ρέει σε ολόκληρο το σώμα, να σας διδάξει σχετικά με προειδοποίηση σημεία, ώστε να μην ωθεί πάρα πολύ σκληρά, και μερικές γρήγορες πράγματα μπορείτε να κάνετε μετά την προπόνηση σας για να επιταχυνθεί η ανάκαμψη.
Εδώ είναι 2 πιο γρήγορες άκρες για σας. Πρώτον και κύριον, χρησιμοποιήστε την κατάλληλη μορφή, όταν τα βάρη, με αργές, ελεγχόμενες κινήσεις. Ταχεία, σπασμωδικές κινήσεις αυξάνουν σημαντικά τις πιθανότητες ότι θα τραυματίσει τον εαυτό σας, με αποτέλεσμα πόνο στις αρθρώσεις ή φλεγμονή.
Επιπλέον, βεβαιωθείτε ότι έχετε πάρει αρκετά υγιή λίπη στη διατροφή σας. Κορμιά που πηγαίνουν σε παρατεταμένη, εξαιρετικά χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά δίαιτες έχουν υψηλό κίνδυνο τραυματισμού του κοινού. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι τα λίπη αποτελούν μερικά από το μαξιλάρι του στις αρθρώσεις, να πάρει όλες του λίπους και θα εξαλείψει σημαντικό λίπανση και το μαξιλάρι μας. Ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα και θα μειώσει την πιθανότητα ότι θα υποφέρουν από κοινό σημείο και φλεγμονή.
Αν έχετε οποιεσδήποτε άλλες υποδείξεις ή συμβουλές για όσους πάσχουν από πόνο στις αρθρώσεις και φλεγμονή παρακαλώ μερίδιο αγοράς κάτω. Ευχαριστώ.

 μετάφραση απο το google

http://www.criticalbench.com
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...