Αναζητήστε με λέξεις-κλειδιά το blog



Παρασκευή, 11 Μαΐου 2012

Η Δίαιτα των Μηδενικών Θερμίδων: Χάστε 6 κιλά σε 7 ημέρες



Υπάρχουν τρόφιμα που δεν μας προσθέτουν ούτε μια θερμίδα και καλό είναι να τα γνωρίζουμε για να μπορούμε να τα καταναλώνουμε χωρίς τύψεις. Την δίαιτα των μηδενικών θερμίδων την ακολουθουν
πολλοί διάσημοι stars του Hollywood. Η Μαντόνα και η Γκουίνεθ Πάλτροου είναι πιστές αυτής της μακροβιοτικής δίαιτας που έχει ως φιλοσοφία την κατανάλωση ωμών φρούτων και λαχανικών όπως επίσης και τροφών χωρίς επεξεργασία. Το ιδανικό είναι να καταναλώνονται ωμά για να μη χάνουν τις βιταμίνες και τα ανόργανα άλατα τους όμως μπορούμε να τα καταναλώνουμε ωμά ή βραστά ή ψητά ή στον ατμό. Αν καταναλώνουμε για μια εβδομάδα μόνο τα τρόφιμα των “μηδενικών θερμίδων” (χωρίς περιορισμό στην ποσότητα), τότε θα καταφέρουμε να χάσουμε μέχρι και 6 κιλά. Αν πάλι ακολουθήσουμε ένα καθημερινό διατροφικό πρόγραμμα που θα συνδυάζει αυτές τις τροφές μηδενικών θερμίδων με 300 γραμμάρια άπαχη πρωτεΐνη (κοτόπουλο, γαλοπούλα, ψάρι, αυγό, άπαχο βοδινό) θα χάσουμε μέχρι και 5 κιλά σε μια εβδομάδα. Διάρκεια: 7 ημέρες Απώλεια: μέχρι και 6 κιλά Η δυνατή ομάδα τροφίμων με τις μηδενικές θερμίδες είναι:
ΛΑΧΑΝΙΚΑ
 Σπανάκι
 Σέλινο
 Λεμόνι
 Λάιμ
Αγγούρι
 Σκόρδο
 Πράσινα
 Φασόλια
 Σπαράγγια
Παντζάρια Καρότα
 Κουνουπίδι Ραδίκια
 Κολοκύθια Λάχανο
Μαρούλι 
Πιπεριές
 τσίλι
 Κρεμμύδια 
Ραπανάκια
Μανιτάρια
 Ντομάτες 
ΦΡΟΥΤΑ
 Καρπούζι Πορτοκάλια
Μήλα Πεπόνι
Βακκίνια Ανανάς Ροδάκινα
 Παπάγια Φράουλες
 Μάνγκο Σμέουρα 

Κανόνες Δίαιτας
 - Καταναλώνουμε καθημερινά 1,5lt έως 2lt νερό.
 Επιτρέπεται
 – Ροφήματα βοτάνων – Καφές - Φρέσκα μυρωδικά, ελαιόλαδο, ελάχιστο αλάτι, ξύδι, λεμόνι – Γλυκαντικό – Καστανή ζάχαρη
Δεν επιτρέπεται
 – Αναψυκτικά – Αλκοόλ – Λευκή Ζάχαρη



enter2life







Δεν υπάρχουν σχόλια:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...