Αναζητήστε με λέξεις-κλειδιά το blog



Τετάρτη, 30 Μαΐου 2012

Αργή αερόβια: σπατάλη χρόνου και περιττό στρες

 



Η αργή αερόβια έχει δυο πλεονεκτήματα:

- είναι εύκολη. Δεν παράγει γαλακτικό οξύ κι αυτό επιτρέπει σε σχετικά αγύμναστο κόσμο να γυμνάζεται συνεχώς για μια ώρα ή και παραπάνω.

- είναι χαμηλού κινδύνου και ασφαλής για υπέρβαρα άτομα και αυτούς που έχουν διάφορα προβλήματα.

Από την άλλη:

- δεν καίει πολλές θερμίδες και όσες καίγονται είναι κατά τη διάρκεια της άσκησης. Ουσιαστικά η μετάκαυση/afterburn είναι μηδενική.

- αποτελεί μεγάλη σπατάλη χρόνου. Ποιος σύγχρονος άνθρωπος έχει μέσα στους πυρετώδεις ρυθμούς του τόσο χρόνο για να εκμαιεύσει απλά κάποια μέτρια αποτελέσματα;

- υπάρχει φθορά στις αρθρώσεις από την υπερβολική χρήση τους, ιδιαίτερα αν τρέχετε σε αρνητικές κλίσεις. Μέσα από το blog γνώρισα πολλά άτομα με τενοντίτιδες  στα γόνατα και στους αστραγάλους.Άλλοι πάλι είχαν πόνους στους γοφούς και στη μέση. 

Ένας ο κοινός παρονομαστής: όλοι έκαναν πολύωρη αερόβια για να χάσουν βάρος. 

Η απογοήτευση από τα φτωχά αποτελέσματα τους οδηγούσε σε διαρκώς μεγαλύτερη προσπάθεια.

 Μόλις ασπάστηκαν τη φιλοσοφία της διαλειμματικής άρχισαν να ξεπερνούν τα προβλήματά τους και να βελτιώνουν τα αποτελέσματά τους.

- πολύ σοβαρό είναι το θέμα του κανιβαλισμού πολύτιμης μυϊκής μάζας. Αυτό είναι κάτι που ένιωσα στο πετσί μου. 

Μόλις το γύρισα στη διαλειμματική είδα το σώμα μου να μεταμορφώνεται.

 Με τίποτα δεν θα γυρνούσα πίσω ξανά!

- η παρατεταμένη αερόβια αυξάνει τον κίνδυνο των οξειδωτικών βλαβών στους μύες.

Μεγάλες συγκεντρώσεις ελεύθερων ριζών προξενούν βλάβες στα μιτοχόνδρια και τα μυϊκά ινίδια.

ΟΚ ρε φίλε θα μου πείτε! Και τι κάνουμε;
ΥΓ:συμφωνώ με τον χριστο δοκιμάστε την γρήγορη γυμναστική με βάρη στα όρια της αναπνοής σε συγκεκριμένο χρόνο όχι 3 ώρες στο γυμναστήριο,υπάρχουν διάφορα άρθρα στο blog για το θέμα 
  http://totalfitness-christos.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...