Αναζητήστε με λέξεις-κλειδιά το blog



Πέμπτη, 5 Δεκεμβρίου 2013

Διώξτε το στρες… σε πέντε λεπτά!


Το στρες παραμένει μία από τις μεγαλύτερες απειλές για τον σύγχρονο άνθρωπο και η θεραπεία του απαιτεί χρήμα και χρόνο. Ας δούμε τι θα μπορούσαμε να κάνουμε για να ηρεμήσουμε μέσα σε ένα μικρό χρονικό διάστημα, όπως σε ένα πεντάλεπτο για παράδειγμα.
Οι επιστήμονες προτείνουν διάφορους τρόπους, αλλά ας δούμε τους καλύτερους:
Ελαφριά γιόγκα: Ο συνδυασμός τεχνικών βαθιάς αναπνοής και συγκεκριμένης στάσης σώματος μπορεί να βοηθήσει στο να μειωθεί το στρες.
Διαλογισμός: Δεν χρειάζεται κάτι φοβερό, απλά μικρές ασκήσεις διαλογισμού που μπορούν να βοηθήσουν το μυαλό να συνέλθει από τις πιέσεις της καθημερινότητας.
Βαθιές αναπνοές: Οι βαθιές αναπνοές μειώνουν τα επίπεδα κορτιζόλης, ενώ σύμφωνα με μελέτες βοηθούν ακόμη και σε μία μικρή και προσωρινή πτώση της πίεσης που θα αποφορτίσει το μυαλό.
Αρωματοθεραπεία: Χρησιμοποιήστε ορισμένα αρώματα για να χαλαρώσετε. Μελέτες έχουν δείξει ότι ορισμένες οσμές, όπως η λεβάντα, μπορούν να μειώσουν τα επίπεδα στρες.
Μουσική: Έχει αποδειχθεί ότι η μουσική μπορεί να ηρεμήσει το σώμα και το πνεύμα και να οδηγήσει σε απελευθέρωση βιοχημικών ουσιών που μειώνουν το στρες.
Γέλιο: Το γέλιο “ευφραίνει καρδίαν” όπως λέει ο θυμόσοφος λαός και οι επιστήμονες δεν θα μπορούσαν να διαφωνήσουν με κάτι τέτοιο.
Μασήστε τσίχλα: Η τσίχλα δεν βοηθά μόνο στο να έχουμε μια πιο φρέσκια, ωραία αναπνοή, αλλά μειώνει και τα επίπεδα κορτιζόλης μειώνοντας τα επίπεδα στρες.
Χαλαρωτικό μασάζ: Δεν χρειάζεται ιδιαίτερη επιστημονική ανάλυση για κάτι τέτοιο, όσοι έχουν δεχθεί τις χαλαρωτικές συνέπειες ενός μασάζ γνωρίζουν από πρώτο χέρι την ευεργετική του δράση.
Μιλήστε για σεξ: Μελέτες δείχνουν πως δεν χρειάζεται μόνο να έρχεστε συχνά σε ερωτική επαφή για να βγάζετε όποια αρνητική αύρα από πάνω σας, αλλά ακόμη και το να μιλάτε γι’ αυτό βοηθάει το μυαλό να ηρεμήσει.
Αγκαλιαστείτε: Ακόμη και μια απλή αγκαλιά μπορεί να μειώσει την πίεση και τα επίπεδα στρες, ιδιαίτερα στους ενήλικες οι οποίοι στις περισσότερες περιπτώσεις τείνουν να ξεχνούν τις ευεργετικές της συνέπειες.
Με ένα φιλί: Οι ερευνητές προτείνουν ότι ακόμη και ένα φιλί μπορεί να σας ηρεμήσει και να αποβάλει το στρες από τον οργανισμό.

 λύκος : καλά όλα αυτά άλλα το μεγάλο  μυστικό και η πρόταση μου είναι να  ασχοληθείτε με τον εαυτό σας  οσο τον αμελείτε και σκέφτεστε πολύ άλλο τόσο σας περικυκλώνει  το σφίξιμο αφήστε τα λίγο σε ένα ντουλάπι και βγείτε από το σπίτι ,περπατήστε τρέξτε  και τώρα που έχει κρύο τόσο το  καλύτερο ...και όταν γυρίσετε  το σφίξιμο που νιώθατε και το είχατε αφήσει στο ντουλάπι  θυμάστε? έχει μειωθεί η δεν υπάρχει..θέλει δουλειά βεβαία και μην ξεχνάτε δεν αφήνουμε τον εαυτό μας μπροστά από το πιτσι η το tv..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...